Grattis mamma 💕

Idag Ă€r ingen vanlig dag, för det Ă€r vĂ€rldens bĂ€sta mammas födelsedag. Hurra, hurra. hurra❣😍
Min present fick hon redan igĂ„r. En superfin ros och i kortet hade jag skrivit ner de överraskningarna jag planerat. Den 2:a maj ska jag bjuda henne pĂ„ ThaibuffĂ© och Late Chill Spa😍 Verkligen behövligt med lite mamma och dottertid efter allt vi gĂ„tt igenom tillsammans nu det senaste. Finns ingen i hela vĂ€rlden som stĂ€llt upp för mig som min kĂ€ra mor har. Skulle ge henne hela universium om jag kunde. 💗
 
Jag hÀmtade morfar vid 12:30 idag och vi Äkte till fiskaffÀren och köpte dessa hÀrliga rÀkor!
 
 
 
Jag passade pÄ att ta en svÀng till vÄr lÀgenhet ocksÄ för att hÀmta posten. Varför vi inte bor dÀr just nu kommer i ett annat inlÀgg, I promise.
 
Först kom nĂ„gra av mammas vĂ€nner och Ă„t tĂ„rta. Min syster och bebismagen (jaaa jag ska bli moster!!😍) kom senare och dĂ„ högg vi in pĂ„ rĂ€korna. Vi Ă„t som aldrig förr. 😂😂
Vi lyckades slĂ€nga ihop denna godingen under gĂ„rdagen! Man blir sĂ„ glad av alla fĂ€rgerna tycker jag! NĂ„got sĂ„dan kan göra under för mig de dagar dĂ„ min Ă„ngest Ă€r allra vĂ€rst - massa fĂ€rger. Det Ă€r nĂ„got lugnande i det. SĂ„ jag hittade detta regnbĂ„gsströssel❣
 
 
Hoppas att ni haft en bra dag!
BerÀtta gÀrna om den nere i kommentarsfÀltet.
 
Allt gott❣
Moa.
Vardag | födelsedag, mamma, psykiska funktionsnedsÀttningar, social fobi | |
Upp