Late Chill Spa och blodprover💉

(null)

Hej alla fina goingar dĂ€r ute.❀

Har inte uppdaterat hÀr nu pÄ ett tag. Anledingen?
Har inte alls mĂ„tt bra helt enkelt. Jag Ă€r fortfarande lite osĂ€ker pĂ„ vad det Ă€r som inte kĂ€nns bra. Min första tanke var ju sĂ„klart att "det Ă€r psykiskt." Och det Ă€r just det - nĂ€r man lider av sĂ„ mĂ„nga olika psykiska funktionsnedsĂ€ttningar pĂ„ samma gĂ„ng - att det Ă€r sjukt svĂ„rt att veta vad som Ă€r vad.
SĂ„ jag gick till vĂ„rdcentralen och tog lite blodprover och blodtryck, för att Ă„tminstĂ„nde kunna utesluta nĂ„got kroppsligt fel. NĂ„gon vecka gick innan jag fick provsvaren och det visar sig att ett av mina levervĂ€rden ligger högre Ă€n normalt. FĂ„r verkligen hoppas att det bara Ă€r nĂ„got tillfĂ€lligt. Jag har tidigare haft lite problem med mina levervĂ€rden men det har gĂ„tt upp och ner. Hoppas pĂ„ att detta gĂ„r ner ocksĂ„. Jag var och tog nya prover igĂ„r sĂ„ nu hĂ„ller vi tummarna pĂ„ att det har lagt sig. Kort sagt; min lever suger pĂ„ att vara en lever. You had ONE job!🙄
(null)
Kikar ner pÄ min "Warrior"-tatuering lite extra under dessa dagar. Det kÀnns bra. Kan inte fatta att min första tatuering redan fyllt 3 Är.


Minns ni att jag berÀttade om min födelsedagspresent till mamma? Late Chill Spa pÄ Stenungsbaden! Den kom vi ivÀg pÄ i alla fall 2/5. Vi hade det verkligen supermysigt och kunde i alla fall för stunden fÄ slÀppa all stress vi haft under den senaste tiden. Tror vi behövde lite ensamtid i en annan miljö. NÀr man lever tvÄ sjuka personer under samma tak sÄ tÀr det pÄ en.
HÀr kommer nÄgra bilder frÄn det!
(null)
Det finns en utepol dĂ€r som har massa hĂ€ftig Ă„nga som ryker frĂ„n den nĂ€r det Ă€r lite kyligare i luften. Jag försökte filma det lite med mobilen men det var riktigt svĂ„rt att fĂ„nga pĂ„ film! Följa mig pĂ„ instagram om ni vill se mitt tappra försök.😂

För övrigt sÄ hoppas jag att ni fÄr en fin dag!

Allt gottâŁïž
Moa
Vardag | depression, egentid, panikÄngest, psykisk ohÀlsa, psykiska funktionsnedsÀttningar, social fobi, spa, trauma, utbrÀndhet, Ängest | |
Upp